Bokpaket från Adlibris!

 
Idag är det en bra dag! Fredag och bokpaket från Adlibris. Jag beställde bara 3 reaböcker; Röd måne, Pensionat Vidablicks gåta och Förskalv;Efterskalv. Jag hade kanske 8 i inkorgen först men tänkte att jag bara skulle beställa de jag riktigt, riktigt mycket ville ha. Sen beställde jag också en ny cozy mystery bok, Murder is binding,
 
 
För tillfället håller jag på med boken Kvinnan i svart, men efter den börjar jag läsa böckerna från detta paket. Hoppas ni alla har en superskön helg!




Kategori: Böcker |
Taggar:
2015, adlibris, bokblogg, bokrea, bookhaul, cozy mystery, elisabet nemert, katarina genar, lorna barrett, nya böcker, sylvia day, Böcker
| Permalink
Kommentarer (1)

Kommentarer:


Vargnatts bokhylla:

Pensionat Vidablicks gåta lät intressant! :)

Svar: Den verkade så mysig, jag vet ju att det är en barn/ungdomsbok men äh, jag är ung i sinnet ;)
Sandra

skriven



Kommentera här: