Nya bokhyllan!

Igår fick jag äntligen min älskade nya bokhylla. Den tog ett tag att bygga ihop, men slutresultatet är toppen. Så hela kvällen igår gick åt fixa-bokhylla projektet, fast klockan var mycket började jag färgsortera böckerna, haha.
 
 
Bokhyllan är från Ikea och heter Liatorp. Jag är helnöjd. Fotot är ju inte det bästa, min stackars iphone 4s får alltid agera kamera så det förklarar kvaliteten.
Förrästen, ni bekanta som säger att jag har "såå mycket böcker". Kolla, det är ju faktiskt inte så många! Jag trodde nästan jag hadde mera. Har en annan liten bokhylla i sovrummet där jag har lite barnböcker och Harry Potter böckerna så därför syns de inte här.
 
Såhär såg det ut tidigare:
 
 
Mitt enda ord för den är: Horror.

Kommentarer:


sofie:

Så snyggt! Ja, det där är bara början på att ha mycket böcker, de som säger så får komma till vårt och titta, haha :D

Svar: Tack! Precis, dom ha int varit hem till er som tror jag har mycket ;)
Sandra

skriven


Vargnatts bokhylla:

Så fint! Och jag älskar skrivmaskinen du har där :D

Svar: Oj tack! :) den var ett loppisfynd, köpte den för 10€, gjord på 30-talet :) fungerar felfritt men har väl inte så mycket att skriva, haha
Sandra

skriven


Vargnatts bokhylla:

Du har blivit taggad att svara på en liten vårig enkät på min blogg :)

Svar: Tack, ska fixa den inom närmaste dagarna! (:
Sandra

skriven


Zelly:

Riktigt fint :) ibland har jag funderat på att sortera mina böcker efter färg men nä slutar bara med att jag ångrar mig min ordning klarar inte det utan det får bli i bokstavsordning efter författarens efternamn.

Svar: Tack! :) ja alltså det var ju lite tudelat, det är bättre ordning att ha enligt författarens efternamn, men tänkte att jag kunde pröva såhär nu iallafall :) jag hade t.ex. många av Sophie Kinsella och kändes lite dumt att separera dem!
Sandra

skriven



Kommentera här: