Min julläsning!

Julen närmar sig med stormsteg nu. I december månad ska jag bara läsa julrelaterad litteratur, allt annat läggs på hyllan (tror jag åtminstone). När annars kan man läsa julböcker under året? Jag har mina underbara Penguin Christmas Classics, en julig feel-good av Jenny Colgan och en hög med bilderböcker. Älskar julen.
 
Vad ska ni läsa för juligt? Kommentera!

 
 



Kategori: Böcker |
Taggar:
christmasbooks, christmasreads, julböcker, julläsning, penguin christmas classics, Böcker
| Permalink
Kommentarer (5)

Kommentarer:


Johanna:

Härligt. Hoppas du kommer i riktig julstämning av dessa. Själv fortsätter jag med min vanliga blandning av allt möjligt eftersom det fortfarande finns många av höstens böcker som inte hunnits med än.

skriven


Vargnatts bokhylla:

Vilka mysiga böcker!

skriven


Nelly:

Åh vad härligt!!

skriven


Jamie - En blogg för bokugglor :

Vilka mysiga böcker! Älskar både Pettson och Findus och Mamma Mu :) Jag har tänkt läsa "Let it snow" och "Dash och lilys utmaningsbok"

Svar: Låter jättemysigt :)
Sandra

skriven


anettesbokboble:

Så fin samling med julebøker! Jeg har lest den første boken om Rosie Hopkins´sweetshop og visste ikke at det fantes en julebok også. Tusen takk for tipset, og god julelesning :)

Svar: Oj varsågod! :D Jag vet inget om denna bokserie, jag köpte endast för det juliga temat..haha
Sandra

skriven



Kommentera här: