Kommentarer:


Monika:

Sophie Kinsella har jag tänkt att läsa någon gång. Ibland måste man ha lite feelgood :)

skriven


Kajsa:

Jag har läst de första böckerna i serien men sen tappade jag tråden. Får nog se till att ta upp den igen för Kinsella är bra på feelgood. Tack för smakbiten!

skriven


Maddes bokblogg:

Har inte läst den här serien men tror jag har första boken hemma. Trevlig söndag :)

skriven


Boklysten:

Har inte läst något av Kinsella men hört mycket om de här böckerna. Tack för smakbiten!

skriven


Lottens bokblogg:

Har läst en Kinsella och var lite besviken. Men om jag ska läsa något mer tror jag det är den här serien. Tack för smakbiten.

skriven


astridterese:

Jeg har lest en bok av Sophie Kinsella, men kunne godt tenke meg å lese flere :-) Ønsker deg en fin søndag!

skriven


A ROOM OF MY OWN:

tack för smakebiten! tror inte att jag läst Kinsella tidigare, men författarnamnet känner jag till

skriven


Ewelina:

Jag har bara läst en bok av Kinsella och den var fristående. Någon gång har jag tänkt läsa hennes Shopaholic-serie också :)

skriven


Åslaug:

Jeg har også lest noe av Kinsella, men har ikke tittelen i hodet nå. Håper du får en fin høstsøndag!

skriven


Åsa:

Kinsella är ännu en oläst författare för mig. Tack för smakbit!

skriven


Marie Eggimann:

Tack för smakebiten

skriven


Hanneles bokparadis:

Tack för smakbiten!

skriven


Bokdamen:

En författare som jag inte läst, än. Tack för smakbiten!

skriven


Lena:

Tack för smakbiten. Denna skall läsas framöver :)

skriven


Sara Pepparkaka:

Jag har läst någon Shopaholic-bok, men jag har nog inte planerat läsa denna.

skriven


Sara:

Tack för smakprovet. Älskar Sophie Kinsellas böcker, så roliga och bra :)

skriven



Kommentera här: