Kommentarer:


Ewelina:

Smakebiten får mig lite intresserad av boken faktiskt. Får ta och kolla upp den :)

skriven


Monika:

Låter som en bok med humor :)

skriven


Bokhuset:

Den låter intressant, svart humor vad det verkar och det gillar jag. :-)

skriven


Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Både sorgligt och humoristiskt.

skriven


Fanny:

Tack för smakbiten :)

skriven


Eva Trillian:

En bok som redan står med på min vill-läsa-lista! :) Tack för smakbiten!

skriven


Boklysten:

Tack för smakbiten!

skriven


anettesbokboble:

Det var en intens smakebit, tusen takk :)

skriven


Marie Eggimann:

Tack för smakebiten, snyggt omslag.

skriven


Maddes bokblogg:

Okänd bok för mig men tack för smakbiten!

skriven


Kajsa:

Den här vill jag också läsa. Ska bli kul att höra av du tycker. Tack för smakbiten!

skriven


Sara Pepparkaka:

Vilket fint omslag till boken!

skriven


A ROOM OF MY OWN:

en får helt enkelt se upp med bibliotekarier! tack för smakebiten!

skriven


Lena:

Tack för smakbiten. har aldrig hört talas om denna bok tidigare.

skriven



Kommentera här: