Önskelista 25 år

Om exakt en månad är jag halvvägs till 50. Skrämmande hur fort tiden gick från 18 till 25 år! Iallafall ska jag göra det bästa av situationen, önska mig böcker och annat fint. Mamma eller pappa brukar fråga vad jag önskar mig varje år, och varje år får de samma svar: böcker. "Alltid böcker?" Alltid.
 
 
 
Harry Potter och hemligheternas kammare, illustrerad version, utkommer först i oktober men en förhandbeställning är ju behövlig!
 
 
 
 ..och så blev det lite väl Harry Potter-inspirerat med både figurer, t-shirt och schack. Men vad gör det! Lite annat smått och gott:
 
 
 
 
 

Kommentarer:


Elvira:

Nordiska gudar är jag mycket pepp på, tror den är en perfekt födelsedagsbok också! Och var kan en hitta shackspelet? :) Blev ju själv sugen ;D

Svar: Agreed! :) Det finns länkar på alla bilder, så tryck på det så kommer du dit. Det var på EMP. Dyyyyrt..men behööööver!
Sandra

skriven


Jamie - En blogg för bokugglor :

Skorstensjul har så fina illustrationer, jag gillade den boken väldigt mycket :)

Svar: Därför behöver jag den! :D
Sandra

skriven



Kommentera här: