Tillbaka efter en paus!

Hej på er allihop!

Jag är tillbaka efter en liten paus från både läsandet och bloggandet. Ibland går det ju så, att livet kommer emellan. Jag märkte att jag befann mig i en lässvacka och bestämde mig helt enkelt för att bara ta paus, vilket fungerade bra för nu har jag verkligen hunnit sakna bloggandet och läsandet. Ibland blir ju bokbloggandet väldigt intensivt och man känner en liten press på att alltid hinna med så mycket, men fakta är ju att det inte alltid går så. Speciellt under senvintern har jag varit otroligt trött efter jobbet, men nu när det är ljusare tider igen så känner jag att orken kommer tillbaka, yes! Har flera recensioner på hög som jag hoppas skall bli av inom kort.
 
Hoppas jag inte missat allt för mycket medan jag var borta, kommentera gärna boktips eller annat ni tror jag inte borde missa!
 

Kommentarer:


Vargnatts bokhylla:

Välkommen tillbaka!

Svar: Tack, fick sådan saknad efter er alla! <3
Sandra

skriven


liza:

Du har varit saknad kan jag lova ! Kul att du är tillbaka :)

Svar: Tack snälla du <3
Sandra

skriven



Kommentera här: