Mina bokiga julklappar

 
Julen går alltid så fort! Iallafall var tomten snäll med mig i år, jag fick det senaste från Rupi Kaur, en skräckklassiker, en tidigare outgiven Astrid Lindgren-bok och första Harry Potter boken på engelska. Jag har den i flera versioner och det har blivit en lite av ett samlingsobjekt, men råkade inte ha inbunden version av första boken, utgiven på 90-talet.
 
Och två bokmärken fick jag till min samling också, speciellt fint var Ravenclaw-märket:
 
 
Hoppas ni också fick några bokiga klappar!



Kategori: Böcker |
Taggar:
bokklappar, harry potter, hemsökelsen på hill house, julklappar, räven och tomten, the sun and her flowers, Böcker
| Permalink
Kommentarer (1)

Kommentarer:


Vargnatts bokhylla:

Alltså Ravenclaw-bokmärket, så fint!

Svar: Jaaa! :) en så snäll sambo jag har :)
Sandra

skriven



Kommentera här: