Läst i mars 2018

 
Antal böcker sammanlagt: 8
På svenska: 4
På engelska: 4
Antal sidor: ~2097
Antal hyllvärmare lästa i hyllvärmarutmaningen 2018: 1
Månadens bästa: Jämnt mellan Carol och Six Stories
Månadens sämsta: Sommarbruden
Månadens finaste omslag: Meddling Kids
Kommentar: Äntligen lite bättre läsflyt! Hittade läsron denna månad. Det blev en salig blanding av flera olika genren. Lite besviken blev jag på Meddling Kids och Sommarbruden funkade inte alls för mig. Så går det ibland. Tummen upp att jag hunnit läsa alla böcker jag köpt i februari.
Hasselskogen var ett rec-ex, en trevlig överraskning! Recension kommer.
Läste om ett Nemi-album också, det brukar jag göra rätt så ofta.
 

Kommentarer:


Hanna Karlsson:

Jag älskar också att läsa böcker men jag gör det alldeles för sällan. Kul att ha hittat till din blogg. Då kan jag säkert hitta lite läsinspiration igen. :-)

skriven



Kommentera här: