Semester TBR!

Jag har fem veckor semester och ska njuta fullt ut! Jag tänker läsa, måla, åka till Åland (stugliv, wohoo) och skriva dikter och på min novell. Äntligen finns tid för att bara vara. Såhär ser min TBR ut för dessa fem veckor (jag nog inte läsa alla, men urval måste finnas!):
 



Kategori: TBR |
Taggar:
TBR, dimman, hydra, i djupt vatten, inger edelfeldt, jim morrison, love, simon, missne & robin, paula hawkins, semesterböcker, semesterläsning, snart är det 1968, sommarboken, sommarböcker, the lords, the new creatures, tio små negerpojkar, TBR
| Permalink
Kommentarer (3)

Kommentarer:


Vargnatts bokhylla:

Hoppas du kommer tycka om Dimman och Hydra! :)

Svar: Hydra blev ljummen, men hoppas mera på Dimman!
Sandra

skriven


liza - iregnet:

Sommarboken är mysig :) Önskar dig en fantastisk semester :D

Svar: Tack snälla du <3 Jag ska läsa den på stugan, så det blir i de rätta elementen! Har läst den förr, men börjar vara 4-5 år sen nu.
Sandra

skriven


Elina:

Jag läste Dimman för flera år sedan, den är bra!

Svar: Yes, kul att höra, jag tror den kommer vara bra, och tillräckligt "kort", King brukar ibland skriva lite fööör långt...enligt mig :)
Sandra

skriven



Kommentera här: