Böcker på min TBR som utkommer 2018

Ge mig Ivy Pockets huvud på ett fat - Caleb Krisp
Den tredje (och sista, buhu!) boken om Ivy Pocket ger Modernista ut i mars 2018. Jag älskade de tidigare delarna och ser sååå framemot denna!
 
The witch doesn´t burn in this one - Amanda Lovelace
Vi var många som gillade Lovelace förra poesibok "The princess saves herself in this one", så jag vill gärna läsa hennes kommande bok, den släpps i mars 2018.
 
Heart of iron av Ashley Poston
Poston skrev "Geekerella" som var en nördig re-telling av Cinderella, en bok jag tyckte om! Heart of iron blir ett rymdäventyr i samma känsla som  "The Lunar Chronicles".
 
 
Neverworld Wake av Marisha Pessl.
Efter "Nattfilm" blev jag mycket intresserad om Pessl skulle ge ut något mera, jag har höga förhoppningar på hennes kommande bok!
 
Juliane & jag av Inger Edelfeldt
En svensk klassiker i nyutgåva av Modernista, jag fick syn på den i deras vårkatalog. Verkar som bra ungdomsläsning.

Kommentarer:


Vargnatts bokhylla:

Åh Pessl och Lovelace vill jag också läsa!

Svar: TAGGAD :)!
Sandra

skriven


Jamie :

Älskar omslaget till Heart of Iron! :)

Svar: Den var jättefin! :)
Sandra

skriven



Kommentera här: