Läst i februari 2018

(null)
 
Antal böcker sammanlagt: 4
På svenska: 1
På engelska: 3
Antal sidor: 688
Antal hyllvärmare lästa i hyllvärmarutmaningen 2018: 0
Månadens bästa: Dark Tales
Månadens sämsta: A monk's guide to a clean house and mind (lite besviken)
Månadens finaste omslag: Dark Tales
Kommentar: Är helt inne i en Shirley Jackson-period och vill hela tiden återgå till henne.
Jag skulle avsluta serien The Kanin Chronicles (Crystal Kingdom, bok 3), men attans vad sista boken känns seg, alldeles för icke trovärdig. Jag ska försöka kämpa mig igenom den i mars iallafall.
Jag hade inte min bästa läsmånad, inget sug för mina hyllvärmare heller. Men bättre lycka nästa månad.

Kommentarer:


Nilmas Bokhylla:

Aldrig läst något av Shirley Jackson men blev allt lite nyfiken nu!

skriven



Kommentera här: