Fall into fantasy 2018 - Resultatet


Så var Fall into fantasy-readathonet över. Jag lyckades prioritera läsandet mycket bättre än jag tänkt, istället för att t.ex. läsa nyheter vid morgonmålsbordet plockade jag upp en bok. Den andra  kvinnan var första boken jag läste, men hade påbörjat den lite redan på söndagen. Dessa böcker blev lästa under veckan:
 
 
En olustig början av Lemony Snicket (Syskonen Baudelaires olycksaliga liv #1)
Quiet girl in a noisy world av Debbie Tung
Neverworld av Marisha Pessl
Den andra kvinnan av Greer Hendricks och Sarah Pekkanen
Monsterbalen av Francine Pascal (fristående del i Tvillingarna)
Mortina - ett helt vanligt zombiebarn av Barbara Cantini
Sagor om hösten av många olika författare
 
Recensioner på dessa kommer under denna vecka! Sju böcker lästa känns som ett helt bra saldo, även om där fanns flera lättlästa bland med.

Tack Liza för ett fint ordnat readathon igen än gång!

Kommentarer:


Lena:

Wow, du hann ju läsa jättemycket.

Svar: Jag gjorde mitt bästa :)
Sandra

skriven


liza - iregnet:

Det blev ju bra resultat för dig också! :D kul att du var med i år igen!

Svar: Jag är helt nöjd:)!
Sandra

skriven


חברה לבניית אתרים:

Look at really should have a contact page. Websites ranging in space and sophistication from
your local restaurant with a Fortune 500 company, have contact pages.
Within my current startup I've come across a number of requests… from the pizza delivery guy letting
us know he was at the front door to potential investors looking to communicate with our management team.


When you're setting increase contact page (and getting the traffic volume of an local
restaurant) you do not want to think about how to deal with your contact requests
when site traffic increases. And you should.

Consider creating automation that alerts support, sales and other stakeholders
with your company when a contact request comes through.
You can create a dropdown field in a questionaire for kinds of contact
requests. It is possible to arrange logic for most marketing automation platforms that sends email alerts to the right resource as part
of your startup according to what type of request the viewer selects.


I had been buried with contact requests when we launched beta.
Like a cloud-based product I saw many product support requests.

And we all mapped form submissions on our contact page to generate support tickets in Zendesk.



You should also build redundancies so contact requests (important ones!)
don't get lost in one particular recipient's inbox. You may alert multiple recipients,
create reminder emails, or trigger automatic replies to call requests with information which could solve their problem.
This is actually a breeze to put together with all-in-one marketing platforms like HubSpot.

skriven



Kommentera här: