Kommentarer:


Mandelhjärta:

Tack för smakbiten!
Trevlig søndag! :)

Svar: Varsågod =) Trevlig söndag!
Sandra

skriven


Maddes bokblogg:

En väldigt mysig bok som får en att bli glad! Hoppas du får en fin söndag!

Svar: Den är rätt så mysig hittills :) tack, du också Madde!
Sandra

skriven


Marie Eggimann:

Tack för smakebiten och ha det gott

Svar: Varsågod, du med Marie!
Sandra

skriven


Ewelina:

Åh vad jag är sugen på att läsa den! Måste verkligen försöka få tag på den snart. Trevlig söndag!

Svar: Tackdetsamma Ewelina!
Sandra

skriven


A ROOM OF MY OWN:

har stött på den här boken flera gånger. anske måste jag lägg a den till min låååånga att-läsa-lista. tack för smakebiten!

Svar: Den listan är alltid för lång.. Varsågod :)
Sandra

skriven


Carro:

Jag trooor att jag kommer att försöka läsa denna, känns egentligen inte riktigt som min genre men skadar ju aldrig att testa :)

Svar: Jag var också lite osäker först, men hittills tycker jag den riktar sig till lite yngre läsare. Men snabbt kommer man igenom den faktiskt :)
Sandra

skriven


Lena:

Tack för smakbiten. Jag skall också läsa denna bok snart.

Svar: Trevligt! Varsågod :)
Sandra

skriven


Skriva läsa leva:

En bok jag kan tänka mig. Tack för smakebiten!

Svar: Kul! Varsågod:)
Sandra

skriven


Monika:

Nej, den här tror jag inte alls passar mig :) Tack för smakbiten!

Svar: Jag var också skeptisk till den först, men den är riktigt trevlig. Passa dock bäst en ganska ung läsare :)
Sandra

skriven


Boklysten:

Den här boken har jag sett på många bloggar den senaste tiden. Tack för smakbiten!

Svar: Jo jag med faktiskt! Varsågod :)
Sandra

skriven


astridterese:

Å dit fikk jeg lyst til å reise! JEg har enda ikke vært i Paris og gleder meg til en gang å se den byen :-) Ønsker deg en fin søndag!

Svar: Det är nog en trevlig Paris-känsla i boken :) skön söndag till dig!
Sandra

skriven


Johanna:

Tack för smakbiten! :)

Svar: Varsågod!
Sandra

skriven


Elin:

Jeg har aldri lest noen bok av forfatteren, men har akkurat sendt etter denne boka her på engelsk. Gleder meg veldig til å lese den :)

Svar: Kul! :)
Sandra

skriven


Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten, det var en okänd bok för mig.

Svar: Detta är Perkins debutbok, första som (vad jag vet) översatts till svenska :) men hon har skrivit flera som jag hört mycket bra om också.
Sandra

skriven


Holavedsbruden Ewa K:

Tack för smakbiten.

Svar: Varsågod :)
Sandra

skriven


anettesbokboble:

Herlig smakebit! Denne boken har jeg lyst til å lese :)

Svar: Tack! :)
Sandra

skriven



Kommentera här: