Top Ten Tuesday: Top Ten Books On My Spring TBR List

 
Denna veckas Top Ten Tuesday lyder såhär: Top Ten Books On My Spring TBR List. Här kommer den listan:
 
1. Fangirl av Rainbow Rowell
2. The teashop on the corner av Milly Johnson
3. Cinder av Marissa Meyer
4. Kanske är det allt du behöver veta av E.L Lockhart
5. Den grymmaste månaden av Louise Penny
6. Murder is binding av Lorna Barrett
7. Spegeln sprack från kant till kant av Agatha Christie
8. Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
9. Röd måne av Elisabeth Nemert
10. The One av Kiera Cass
 
FangirlTeashop on the CornerCinderDen grymmaste månaden
Murder Is Bindinghttp://img.tradera.net/images/109/168512109_86c1cd11-90dd-43cb-b2f2-b23f877fe59c.jpgÖverenskommelserRöd måneThe One
 

Kommentarer:


Zelly:

Fangirl måste jag bara få läst nu, den har stått olöst i min bokhylla sedan juni förra året så det är verkligen dags för den nu :)

Svar: Ja det tycker jag :) Jag ska läsa den på svenska! Den är påväg hem till mig.
Sandra

skriven


Monika:

Cinder har jag på min boktolva i år så den kommer i alla fall att bli läst snart :)

Svar: Tänkte läsa den på svenska när den utkommer nyligen :)
Sandra

skriven


Carro:

Fangirl finns på min lista också! :)

Svar: Gissar att det är många som är intresserade av den :)
Sandra

skriven


Johanna:

Många bra här, t ex Överenskommelser. Röd måne vill jag också läsa snart. :)

Svar: Det gäller bara att ta tag i saken och inte låta böckerna värma hyllan :D man har så mycket man vill hinna med
Sandra

skriven



Kommentera här: