Nya bokmärken från Frankrike

Jag befann mig på franska rivieran förra veckan, men det kanske ni inte kände av då jag hade tidsinställda inlägg! I alla fall så hittade jag en fantastisk butik i gamla stan i Nice, som heter Rêve d ange, sök upp den om ni någongång reser dit. Där finns helt galet fina saker som älvor, änglar, gems, drakar.. en massa fantasystuff. Jag köpte hem dessa bokmärken:


Ett fairybokmärke med tillhörande penna och två lite gotiska 3D bokmärken. Sen köpte jag en drömfångare med en älva på också.
 
 
 
 
(Bilden snodd från deras Facebooksida)

Kommentarer:


Vargnatts bokhylla:

Wow, ser ut som jag skulle kunna bli fast där inne läääänge och komma ut med alldeles för mycket som jag egentligen inte behöver :D

Svar: Butiken var helt SJUKT underbar :D jag hittade den av en slump på en konstig sidogränd, nästa dag när jag ville gå tillbaka på shopping letade jag i typ en timme omkring området för att hitta den igen! haha..värt det ;)
Sandra

skriven


liza:

Nej va fint ! Drömfångaren var ju bara så härlig ! :D

Svar: Jaaa! :D
Sandra

skriven


Petra:

Åh, vad fina. Allra helst drömfångaren var ju helt fantastisk. :)

Svar: Tack, jag kan inte annat än hålla med :D Man hittar så himla sällan bokmärken av någon anledning? Så jag passade på nu.
Sandra

skriven


anettesbokboble:

Åh, så nydelige de var!! Og drømmefangeren var helt fantastisk :)

skriven


Amanda:

Snygga!

skriven



Kommentera här: