Köpte av en slump en signerad Harry Potter bok

Ni som följer mig på instagram vet detta redan, men klart jag måste berätta det på bloggen också. Såna här saker händer ju aldrig mig, men nu! Påväg hem från jobbet kilade jag in på en snabb loppisrunda, stilla bokbegäret lite. Hittar en väldigt sliten Harry Potter and the Sorcerer's stone som jag känner att jag måste ha till min samling, bara för att jag inte har US editionen. Hela 1 euro kostade den.
 
Väl hemma börjar jag kika närmare på den. Signerad! Febrilt börjar jag leta och googla och jämföra signaturer. Till slut visar det sig att det är tvillingarna Weasley, dvs. Oliver och James Phelps. Hoppade jämnfota i femton minuter. Vad är oddsen? Jag vet att Oliver och James var på besök till Finland för något år sedan, men inte trodde man ju detta... De som sålde boken på loppiset måste totalt missat signaturerna, och vem skänker ens bort en sådan underbar skatt? Tur för mig!
 
Min bästa spenderade euro någonsin! 
 

Kommentarer:


Bara Ett Kapitel Till:

Vilken tur du hade. Grattis!

Svar: Tackar tackar, roligt med lite tur ibland :)
Sandra

skriven


Vargnatts bokhylla:

Vilken skatt :D

Svar: Jaaa! My precious :)
Sandra

skriven


Amanda:

Haha, vilken grej! Grattis!

Svar: Ja tack får man väl säga :D
Sandra

skriven


Mimmi:

Gud vilken tur du har! Du måste vara jätte glad. Grattis!!

Svar: Ja det är jag! =) tack :D
Sandra

skriven



Kommentera här: