Läst i december 2018

 
Antal böcker sammanlagt: 8
På svenska: 7
På engelska: 1
Antal sidor: 2,874 sidor
Antal hyllvärmare lästa i hyllvärmarutmaningen 2018: 0
Månadens bästa: Evelyn Hugos sju äkta män
Månadens sämsta: Ormen i Essex
Månadens finaste omslag: Ormen i Essex
Kommentar: Jag är så glad att jag hann läsa såhär mycket! Jag älskade verkligen Evelyn Hugos sju äkta män, som var ett överraskningsrec-ex av Louise Bäckelin förlag.
Lite julig läsning fick det också bli, alla tre böcker i julserien av Matt Haig.
En Agatha Christie-bok brukar jag alltid läsa när jag inte riktigt vet vad jag vill läsa.
Sarah Waters Främlingen i huset hade dammat i min bokhylla i många år, så det var på tiden att jag läste den!
Årets sista bok blev Just before I died som inte alls var så bra som jag hoppats (och Ormen i Essex ska vi inte ens prata om hur besviken jag blev).



Kommentera här: