Harry Potter hoarding

 
Den här bilden lade jag upp på min instagram igår, och nu börjar jag ju inse att jag är lite smågalen. Jag samlar alltså på olika versioner av Harry Potter-böckerna, speciellt den första boken. Så här många olika har jag nu. Den som har titeln "..and the sorcerer's stone" köpte jag på loppis för en euro, ovetandes om att tvillingarna som spelar Fred och George Weasly hade signerat den. En mycket trevlig överraskning. Finns ett inlägg om det här.
 
Förutom Harry Potter samlar jag ju på allt möjligt annat också, som Agatha Christies deckare, böckerna om Plupp och en massa rödryggande gamla B. Wahlströms.
 
Vad samlar ni på?

Kommentarer:


Anna Maja:

Jag brukar alltid fundera över hur många olika uppsättningar det är okej att ha av HP-serien. Har alla böckerna på svenska och engelska men blir så sugen på att köpa när de kommer med nya utgåvor ;)

skriven



Kommentera här: